Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Τριτι 7 Φεμπρουαριος 2012

γκαλισπερα φιλι μου,

σιγκνομι που ντεν εγκραπσα κατι τοσες μερες διλαντι απο παρασκεβι αλα ετιμαζο ενα μεγκαλο ντουλια να κανο εντο στο Τιβα κε με εχο χασι το μιαλο μου.
σιμερα το μπροι ιπα στο κιριο γκατερινα οτι τελο ανικσο πανεπιστιμιο του σεξ κε οτι τελο να ιμε εγκο μονο κατιγιτι στα μπρακτικα ματιματα..
εκινι γκελασε ετσι ( κα κα κα) κε μετα με ιπε οτι μαμα τισ μπολι γκαλο σε τεορια κε με ιπε να παρι μαματισ σκολι μου για να ντιντακσι...
αραγκε με κοροιντεβε ι οκι? πιο κσερι.
εγκο παντοσ ιπα να ντοσο σε σκολι μου το πιο προτοτιπο ονομα που εκο ακουσι μεκρι τορα γκια σκολι . Τα τιν ονομασο <ΣΚΟΛΙ> ε? ε? ντεν ινε μπολι προτοτιπο? ε οκ μιτε μου.
αβριο τα ροτισο κιριο κατερινα αν ενοουσε ατο που ιπε σιμερα...
και αν με πι νε ? τι να κανο ? να παρο μαμα κατερινα σε <ΣΚΟΛΙ> μου?
ποσο ντισκολο ινε να ντουλεβισ με τιν μελοσα πετερα σου......
Κοντο πσαλμο αλελουια ...αβριο τα κσερο!!!


γκαλινιχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου