Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

14 Βλεβαρι 2012 ι ιμερα τον εροτεβμενο

Ααααχ κσε γκιναο φιλι μου με ενα μεγκαλο ααααχ
ινε ντισκολο να αγκαπασ αφτι τιν εποχι
ινε ντισκολο να αγκαπασ κε να μιν σε αγκαπανε
ινε ντισκολο να μενι εκι που ντεν τελι με ενα αλο γκινεκα
εγκο αγκαπο μια μονο μια κε στο γκοσμο γκαμια αλι δε ζιτο (αφτο μου ιρτε τορα)
εβαλα ενα μπανό μεγαλο αλα ντεν γκαταλαβε οτι ιμε εγκο, αβαλα σοκολατα στο αφτοκινιτο τισ αλα ντεν γκαταλαβε παλι , εστιλα ντοματα στιν μαμα τισ , ντιποτα παλι...
δεν κσεροοο.....ισοσ να μιν ινε γκραπτο
κε μετα σκεφτομε ...αφου ιμαστε γκενιμενι ο ενα γκια το αλο .... τα το αφισο ετσι?
οκι ..το βραντι θα κατεβο ατινα να τιν βρο...

κρονια πολα σε τιχερουσ κε τιχερες που αγκαπιοντε

κετερ..ο εροτεβμενοσ παραφορρα

6 σχόλια:

  1. οιντομάτες που έστειλες στη μαμά δεν ήταν καλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και τη σοκολάτα που έβαλες δε τη βρήκα. Μάλλον την έφαγε άλλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και το "αγαπώ μία μόνο μία και στον κόσμο καμία..." είναι του Γιάννη Πάριου!
    Το βράδυ να μην κατέβεις Αθήνα και κυρίως να μην περάσεις από τα μέρη μου. Θα είμαι με τον Βαλεντίνο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακαρδη γυναικα, φτιαγμενη απο πετρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειλικρινά ρε Κετέρ!!! Σε λυπάται η ψυχή μου!!!! Μήπως να σου κάτσω εγώ να ησυχάσουμε??? Αφού το βλέπεις το κοριτσάκι είναι αλλού για αλλού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι Κετερ νομίζω πως δε θα υπάρξει πρόβλημα μ'αυτό. Ο Κωνσταντίνος είναι καλό παιδί

    ΑπάντησηΔιαγραφή