Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Ντεφτερα 5 μαρτιο 2012 Μπερολινο....

γκαλιμερα φιλι μου ...
εντο στι κσενιτια τα πραγκματα ινε ντισκολα , ομος κε στο ελαντα απο τι ματενο ινε ιντιο.
Το μπροί που σικοτικα να ακουσο το κιριο καταιρινα και το κιριο ντιμιτρι γκαταλαβα οτι ντεν ινε στο λαμσι.
ιτανε το πικρα μου μεγκαλο κε το μιαλο μου ντεν μπορουσε πιστεπσι ...
πολι λιπιμενο ιμενε...Αλα μετα ιντα οτι γκανανε ενα αλο στατμο στο ιντερνετ κε αφτο ιταν μπολι γκαλο γκια εμενα που μπορο να ακουο απο γκερμανια κε μπερολινο..
Αααααχ Αααααχ ντελικα ουτε με το κιριο μεργκελ ντεν μπορο να κσεκασο το κιριο γκατερινα..
ποσο μου λιπι ι ζεστι αγκαλια τις ..οποσ τα γκαλοκερια με κοβουν  σαν μακερια....(πιο το εκι πι αφτο?)

Εγκο τα σινεχισο ακουο τιν παρεα μου απο ιντερνετ ....εβαλα κε ντο στο σιτε μου το ραντιοφονο τους .
ινε κε εμενα τα φιλαρακια μου κε περιμενο βγουνε σε κανονικο ραντιοφονο

γκαλισπερα απο μπερολινο

2 σχόλια:

  1. Αχ! Κετέρ κι εγώ μαζί με κάτι εκατοντάδες ακροατές της Κατερίνας και του Δημήτρη αυτό περιμένω, να τους ακούσω πάλι στο ραδιόφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γκαλιμερα Κετερ! Εγκο είμαι απο ελαντα οχι ιντια, αλλα τα μιλισο στι γκλοσσα σου για με καταλαβις... Αλλοστε σε κσερο γκαλα αφου σε ακουγκα στο λαμπσι καθε μερα!

    Εμενα Κετερ ι πικρα μου ινταν ακομα πιο μεγκαλο, οκι φισικα για το κιριο γκατερινα, εγκο ντεν ιμε εροτεβμενο μαζι τις, αλλα γκια ραντιοφονο και πανο απολα παρεουλα. Σιμερα μπικα στο γκατερινα παβλα ντιμιτρις ντοτ τζι αρ να ντο μπας κε εχουν γραπσει κανενα νεο για νεο ραντιοφονο κε με μεγκαλι χαρα ιντα οτι ιπαρχι το KDradio...! Το ιχα ντι κε απο πιο παλια, αλλα ντεν ιχα γκαταλαβι οτι ινε K=γκατερινα κε D=Ντιμιτρις!!! Κε επιντι σινιτος οταν εμπενα στο σαιτ τους ακοθγκα λαμπσι το εκανα pause! Σιμερα λιπον καθος ντιαβαζα τα ντιαφορα ποστς ακουγκα και το ραντιο που επεζε, και για καλι μου τιχι ετιχε να τους ακουσο! Τι χαρα πιρα δεν περιγραφετε...! Ενιοσα ενα πτερουγκισμα στο καρντια μου κε χαρικα πολι! Κε να σου πο και κατι αλλο κετερ... χαρικα ακομα πιο πολι που ακουσα κε το παλιο καλο φιλο Ντιονισι Καστορα. Πολι με ιχε στεναχορισι που τον ιχα χασι μπρε πεντι μου, αλλα τορα γκελανε κε τα μουστακια μου (κι ας μιν εκο μουστακια)... :D :)

    Κετερ, τορα ιμαστε κσανα μια μεγκαλι παρεα κε τα προσπατο να ακουο κατε προι, αν και ειμαι στο γκραφιο απο τις 8:30 κε μετα. Παρε ρε φιλε κι εσι καμια μερα τιλεφονο στα πεδια να σε ακουσουμε κι εσενα. Κσερο οτι τιλεφονο Μπερολινο-Αθινα ινε λιγκο ακριβο, αλλα εστο γκια λιγκο να σε ακουσουμε... :)))

    Αντε θα τα κσαναπουμε παλι φιλε μου. Καλιμερα κε καλα να περνας ;) Κσερις εσι... Φιλια το κιριο Μερκελ ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή